Wartościowe Forum | Oceń każdą firmę

innowacyjne podejście do telemarketingu

Strona główna > Biznes i Ekonomia > Inne branże > innowacyjne podejście do telemarketingu

innowacyjne podejście do telemarketingu

23.11.2015 00:10:12 

Czy jest może na forum ktoś, kto ma doświadczenia z call center online? Zastanawiam się nad tym, jak to działa w praktyce…

23.11.2015 21:57:53 

Pracowałem w takim systemie za granicą i zainteresowałem się tematem no i wiem, że teraz jedna firma stara się taką platformę uruchomić w Polsce. Tu masz linka www.callcenteronline.pl. Fajna sprawa, dialer, statystyki, grywalizacja pomiędzy pracownikami – ogólnie wróżę spory sukces.

24.11.2015 18:11:12 

Ja słyszałem o takim rozwiązaniu, ale jeszcze na długo przed tym, jak pojawiły się pierwsze konkrety. Myślałem, szczerze mówiąc, że tego nie zrealizują, ale widzę że się udało i w sumie mnie to cieszy. Kto wie, może też skorzystamy, bo w mamy ostatnio problemy ze skutecznością telemarketingu.

25.11.2015 13:03:20 

Cześć wszystkim. Jestem w branży od dobrych kilku lat i widzę, jak tradycyjne call center przestają działać, dlatego cieszy mnie, że ktoś w końcu zaczyna coś z tym robić. Na pewno będę się przyglądał, jak to się będzie rozwijać i być może nawet sam wejdę w temat.

26.11.2015 08:56:32 

Moim zdaniem największą wadą obecnych call center jest to, że pracownicy się nie przywiązują do firmy. No i właśnie stąd koncepcja na przeniesieni tego do Internetu – wtedy nie będą się musieli przywiązywać, tylko w pewnym sensie będą pracować dla siebie…

27.11.2015 11:12:09 

Poważnie ktoś takie coś robi? Ekstra, bo właśnie się zastanawialiśmy jak przenieść call center do Internetu, bo nam się powoli przestaje opłacać bo spada wydajność.

28.11.2015 12:39:09 

Moje doświadczenia z call center pokazują, że faktycznie przeniesienie tego wszystkiego do Internetu jest najlepszym rozwiązaniem. Dobrze by było, gdyby jeszcze doszła do tego jakaś rywalizacja między telemarketerami, jakieś punkty czy coś takiego.

29.11.2015 18:29:00 

Pierwsze słyszę, ale według mnie jest to pomysł wręcz rewolucyjny. Zaraz pewnie okaże się, że praca w call center będzie dla studentów ideałem, jak będą mogli pracować przez Internet. Będę śledzić ten temat na pewno.

22.12.2015 18:38:48 

Pracowałem w takim systemie za granicą i zainteresowałem się tematem no i wiem, że teraz jedna firma stara się taką platformę uruchomić w Polsce. Tu masz linka callcenteronline.pl. Fajna sprawa, dialer, statystyki, grywalizacja pomiędzy pracownikami – ogólnie wróżę spory sukces.

Ostatnio dodane posty

Cześć! Szukam informacji na temat przewozów do Niemiec z Polski Północnej. Czy ktoś korzystał ostatnio z tego środka transportu? Jakie są opinie na temat komfortu podróży i czy podróż jest bezpieczna?

Czy ktoś miał doświadczenie z kołdrami w rozmiarze 160x200? Czy są one odpowiednie dla jednej osoby?

Używałem prześcieradeł jersey z gumką przez kilka miesięcy i muszę powiedzieć, że trzymają się cudownie! Łatwo się je zakłada i nie przesuwają się podczas snu.

© Copyright Wartosciowe.postawnafirme.net.pl - Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Polityka Prywatności

Partnerzy: Partner.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies oraz naszej polityce prywatności.